220411

Gomorgon!
vaknade upp till strålande sol, looove it! det ska tydligen bli 21 grader idag.
Nu känner jag att sommarn är på g. Tänk när man kan gå i jeansshorts och linne.
Så skönt jag längtar! Jag menar man blir ju idiot när det är Mars månad och man kan
bygga snögubbar..


Viktnedgång? jatack!
Denna dagen ska jag börja med en lång powerwalk. Jag har
gått upp en miljon kilo och är förälskad i choklad. Och "jag börjar imorgon"
tanken är dangerous och den ska aldrig mer tänkas. Och varför ska man alltid börja en
måndag? det är inte så att din ämnesomsättning är högre på en måndag. Nej ännu en
dålig ursäkt för att kunna unnna sig till helgen. Alltså vad fan håller jag på med?
Sommaren är snart här. Skärpning. Mitt godisförbud har börjat och nu i dagarna
ska jag investera ett gymkort. Saknar alla sköna snubbar på friskis..


Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0