det är typ sommar

Hej!
ledsen för världens sämsta uppdatering haha. Jag börjar ju bra. Men
igår mådde jag allt annat än bra! Men idag mår jag bra.

Friday shake it don't break it.

I fredags så mötte jag upp Sofia, Felicia och Mikaela så drog vi och handla
det vi skulle grilla. Det blev kött och korv med potatissallad och korv. Grilla
är fan farligt gott och jävligt mysigt. Sen när det började skymma lite och
bli kyligt stack vi upp till mig och festa vidare och då kom Ebony och Sarah också
Sen blev det båten. Alla blev lite för fulla men vi hade jävligt kul.

Sofia och jag tog en taxi hem till mig va hemma vid 4 halv 5 och
typ någon timme senare ringde hennes klocka för hon hade match i trelleborg.
Men med lite smink och uppfräschning så såg man inte att hon varit ute! pigg och snygg.

Sen har jag lärt mig vem som är mina rikitga vänner. Thank god for that!


bild från fredags. Jag ser helt botoxad ut. FINT! Felicia har resten dom kommer upp när hon skickat...


Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0