Sofia min soulsister

Nu ska jag
snabbstäda mitt rum = Kasta in alla kläder i min gaderob från golvet.
För Sofia kommer hem till mig och myser. Vi ska ha sleepover paaarty!
naaat. är typ fortfarande bakis så vi ska bara mysa framför tven. Sen imorgon
så ska vi upp tidigt och sola.

Sofia Lantz.
Är min bff. Jag har många vänner men det är få av dom som jag öppnar mig
för och som står mig nära. Sofia och jag gick på samma skola innan gymnasiet
fast vi umgicks inte så mycket då. Vi började umgås när vi märkte hur pass lika
vi var. Vi är perfect match helt enkelt. Samma humor. Vi två har verkligen aldrig Bull
och vi är galna tilsammans. När vi träffas behöver vi inte göra något utan bara va.
Nej Dig älskar jag så fruktansvärt mycket och vår vänskap är allt. Hadji baby!


Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0