stor och stark

Godmorgon sunshine!
Nu är det helg så då blir det lite bättre uppdatering och idag är det valborg
och jag ska få träffa min Sofia och vi ska slå klackarna i taket, skrika oss hesa och
dansa med herr blå HAHA.


Nu har jag faktiskt tatt mig i kragen och köpt ett gymkort
så ska börja denna morgonen med ett pass på friskis. Ska köra lite kondition och styrka.
Måste bygga mig en rumpa, för det kan man tydligen göra med lite övningar för den har
försvunnit bara så puuufffff.

 
Finns en på gymmet som glömmer att friskis faktiskt är ett gym, hon fixar sig som om
hon ska på bal! Och hennes foundation rinner och droppar ner på golvet när hon tränar.
Så jag halkar i det. =D


Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0