forget

Hej!
Jag glömde nog att jag hade en blogg.

Skolan
Gud alltså har varit så jävla pisse-arg dessa dagarna. Vår skola är katafuckingstrof
Jävla idioter hela högen alltså. Dom säger en sak och gör en annan, vem fan är dom liksom?
Angående betygen så bestämmer man en tid för prov med en lärare men tro fan att hon inte
är där då vi bestämmt?! det ända dom gör är och skjuta upp allt. Och eleverna ska vi inte
ens snacka om. Alla är attentionwhores! skriker och ber om uppmärksamhet och leker lite
flabbiga sen när deras vänner inte är där så är dom jordens största mesar vågar inte ens
möta blickar. whatever dom är pinsamma :)

Nu har vi minilov.
Det ända jag såg fram emot var att sova ut. Känns som om det var
10 000 år sedan det inträffade. Förra och förra helgen igen var jag ute hela helgen så
fick ingen sömn. Och imorgon ska jag upp tidigt och passa 2 busfrö. Fast idag fick jag
sova till kl 09:00 ialf sen väckte Elin mig.

Jag känner att jag verkligen vill adoptera Sessan :( ge mig en vovvsing!


Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0