Igår

var faktiskt en jätte härlig dag förutom mitt utbrott i skolan. Vi tar studenten om
typ en vecka? Och vi har inget ljud till flaket. Alla har redan lagt skit mycket pengar
men tydligen räcker inte dom pengarna? 2-3 000 är plötsligt puts helt försvunna.
hmm lite av ett mysterium. Ett mysterium som fuckar upp allt för 60 personer. Fixa
ljudpaket?! ja med vilka pengar? dom som inte finns?

Solen sken ju igår och det blåste lite lätt också efter skolan åkte jag och mötte upp Elin
i stan satt lite på espressohouse sen väntade västra hamnen på oss. Vi skulle kolla på
Julia som skulle gå catwalk. Alla hade sytt sina kläder själv. Gryma! Sen tog vi en glass.
Fick se Annette och Carla igår. Jag och Annette missar alltid varandra! typiskt..

vi promenerade en hel del sen blev det massa snack, lite tårar och mys framför tven..


Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0