25år

...och världens snyggaste snällaste "kvinna" Grattis på din dag Miss Vojin Stanisic

Idag på morgonen så besökte jag Skandiaweb för att gratulera lilla Sabrinski
så skulle jag skrämma dom på kontoret så var dom inte där så kollar jag ut
så ser jag Tisch på en bänk, vågade först inte störa för det såg ut som hon
mediterade. riktigt kul och se dom har saknat dom så jävla mycket en dag utan
dom känns som 5 en dag med dom känns som 1 timme.

Tisch hade bakat världens godaste muffins men hade nyss ätit frukost. Tur det?
annars hade jag nog ätit upp allihop.

Vet ni? Sabrina ringde mig och berätta att jag fått jobb. Jag ska få jobba hela sommarn
med dom? kan inte bli bättre. När jag la på rann en liten tår från min kind. Allt bara
släppte har varit så orolig. Bääääst är du kanske pusssssss :*

Kommentarer
Postat av: Binna

Tack världens bästa Julia :)

Awww va gullig du är :)

Tack för de fina preseneterna :) i love them :)

Puss min fina julia

2011-05-27 @ 09:02:06

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0