Addicted

Godmorgon
sitter och chillar lite på Skandiaweb innan jag ska ta tag i mina
pärmar

Jag är beroende
Jag är verkligen det. Beroende av Pepsimax/Cola Zero. Lika beroende som en
narkoman är av knark och en alkolist av alkohol. Jag får typ Abstinens när
jag inte dricker det och jag dricker ca 3-4 burkar om dagen. Börjar alltid
dagen med en pepsimax och wops dagen har börjat bra.

Men det sägs att man blir tjock av lightprodukter? Att aspatram tydligen
utsöndrar isulinet så fett kan lagras? som Sofia sa
- Det är ju som att berätta för ett litet barn att tomten inte existerar

Men sen får man ju inte glömma att leva också & att det är 2011 så man ska
inte tro på allt man hör, om vi hade gjort det så är vi alla döda på lördag?!


Kommentarer
Postat av: william

jag dricker inte kolsyrat så jag kan inte bli beroende;D men jag är godis berioende;D



SV; tackar:D

haha så sant, det behövs flera killbloggare:D



jag tycker du ska prova päron, godare än vad man tror:D

2011-05-20 @ 15:52:35
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0