Brother

Mina brödrar
kom hem till oss igår och vi åt lite mat och bara snackade. Planerade lite inför studenten.
Efter maten gick jag ut och lekte med Nemo och blev som ett barn igen haha. När vi kom
in igen mös vi framför tven. Barnpogramm är ändå skit bra!!

Och vädret idag? kan inte bedömma om
det är molningt eller inte. Vill sola är pale-head! :(



Idag väckte Nemo mig kl 06:30 kände verkligen att jag fick sova ut. NOT!

Sjukt att två små varelser kan ge så mycket kärlek. Jag älskar er föralltid mina små hjältar!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

vilken snygg bror du har... haha hur gammal va han ? :P

2011-05-09 @ 14:22:55
Postat av: Julie

Han ena är 29 han andra typ 34? haha =D satsa!

2011-05-09 @ 15:52:52

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0