Fredags natt

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men jag har varit riktigt busy de sista
dagarna. I skolan så har jag typ inte gjort ett ända prov under hela min gymnasietid
så måste göra dom innan studenten och vi snackar typ 7 prov. Dööörr..

Fredags: Efter skolan var jag lite nere så  jag bestämde mig för att besöka Malmö-stad.
Shoppade lite och mådde plötsligt så mycket bättre. Ska läögga upp sen och visa er :)

Sen åkte jag hem fixa mig gick på middag tog taxi till lemongrass där jag skulle möta
lite skönt folk från Skandiaweb. Satt där och drack vin sen blev det klubba vi och dansa
natten lång. Rikitgt kul!



Det var Älskling Sabrina som blir min chef nu i juni haha

Snygga Mathilde. Jag bara dör för dessa två bilderna på henne. Daaamn..

Vimsiga Maria var också med

Kristian och Martin, som jag kalla stefan hela kvällen haha cp stört!

Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0