hate to say goodbye

Fredag
igår var min sista dag på Skandiaweb. SORLIGT!! dessa 4 eller 5 veckorna
har bara sprungit iväg men vad är det man säger? tiden går fort när man har roligt.
Så sant!

Skandiaweb
har en sån gemenskaphet dom är som en familj. Alla finns för alla och hjälps åt och
det företaget har de bästa anställda kan jag lova. Sen har jag ju kommit väldigt nära
Sabrina och Tisch. Och vi har skrattat så vi har fått magrutor. Om ett skratt förlänger
livet då är vi nog odödliga..

Och på briefingen igår så Serverades det tårta och jag fick 2 jätte fina
presenter och ett kort som verkligen berörde  mig. Kunde inte läsa hela
när jag satt där för blev helt tårögd. Aw så gullig jag är haha. Kommer sakna
i love you all :*



btw ser ni att jag spridit mitt förkortningsspråk vidare? va gööööör!


Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0