HOLA

Idag när jag vaknade så mådde jag jävligt dåligt. Vet inte hur men vaknade med
kläder och smycken och grejer och även med en hemsk bakfylla. Hata! får också
ångest för jag äter ihjäl mig när jag är bakis. Kan skriva en bok om vad jag ätit idag
Bläää. Nu är det skärpning.

Hursomhelst
Jag Började dagen med att höra en saknad röst i telefonen. Annettes! hon
ringde mig och jag vi snacka så mycket skit ska du veta hahaha! nej men
vi snackade ett bra tag. har ju inte träffat henne sedan ? äh gud vet.. Skratta
också ihjäl mig. Idag längtar jag till imorgon för då kommer hon äntligen till skolan
men inte på morgonen efter tolv när hon vaknat ni vet speciella personer har speciella
scheman :) Imorgon tar vi också en liten runda istan. Myyyyssss! det är något
med henne som gör mig glad. Hon är en avslappnad, vacker tjej med världens
hjärta.





Kommentarer
Postat av: Annette

Hihi du lyser upp min dag min pudel :)

2011-05-29 @ 20:27:15

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0