imaginary friend

Klockan är fyra
och det är dags och gå hem. Eller jag ska fan heller hem jag ska
med Sabrina och kolla på hennes brudklänning. I'm so excited! Därefter ska jag
träna.

Idag är det exakt en månad tills jag tar studenten och då blir det party kan jag lova.
ska skicka inbjudningar nu i veckan. kaaaboomm

ska också bli bättre på bloggandet. Men tiden bara springer iväg. Det är helt sinnes så
snabbt det har gått. Och vill inte lämna Mina chickaz på Skandiaweb. Jag trivs här
jag är glad här, jag mår bra här helt enkelt. Känner att jag inte har något som
drar mig tillbaka till HPTU3A nej aldrig utan min Martina...

Sen är alla lite smått galna här så jag bärjar få lite psykopat drag. Har fått fär mig
att Sabrina varit gift innan och att en här på jobbet är gravid. Och dom har tydligen
aldrig sagt det. Men jag är 100% säker. Så ja jag har fått en låtsass kompis. CK heter
han så Skyll på CK...


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Tack för du följde med :) hihihi så ballt CK har tagit över dig bara så :)



DU passar så bra här med oss.. och vi/ jag kommer sakna ihjäl mig när du sticker :( faaan!



Kram på dig min Julia :)

2011-05-11 @ 08:13:09

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0