Yesterday

Blogg.se krångla mer än vanligt igår så mina inlägg publicerades tydligen inte så
here you go.

Efter jobbet igår gick jag och fönstershoppa, skit kul och billigt haha.
sen stack jag och sola sen mötte jag upp min bror och vi gick en runda
på Entré. Vet ni vem jag såg i stan?

KATERINA KAZELIS, i looove her.Bb är ingeting utan henne
Roligt med en brud som kryddar tråkiga Sverige kan inte förstå allt "hat" kring henne
hon är ju fan skit ball. Jag mötte hennes blick så log hon jag bara:
-Heeeej (:

Hej? Vadå hej? Precis som jag känner henne men serriöst jag trodde det.
Ändå "weirdom" ellerhur Sof? ;)




Kommentarer
Postat av: SOF

WEEEIRDOOOM! ;D

2011-05-20 @ 11:19:20

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0