Life is beautiful with eyes closed

Denna jävla skit dagen har bara varit ett rent helvete.  Jag har skrikit mig
hes och beteet mig som ett psykfall. Mina ögon är svullna och jag kan inte
Andas. Jag saknar min Martina så mycket.

Allt började inatt innan jag skulle sova och jag kunde inte koppla bort tankarna.
Låg och tänkte på henne och grät mig till sömns och när jag väl somnade så
drömde jag om henne. Jag drömde att vi en helt vanlig dag bara va hos mig o hade
filmkväll och vi skrattade och hon kliade mig på armen som hon alltid gjorde. När
jag vaknade så blev jag skit arg och besviken att det bara va en dröm jag blev ännu
mer ledsen.

Alla som kände Martina vet att det var en tjej fylld av energi. Som ville alla väl. Som
ville leva som ville uppleva studenten och allt hon hade framför sig. Jag saknar henne
så mycket. Saknar hennes engelska som va skit kass, Saknar hennes roliga komentarer
saknar hennes dagliga sms, saknar hennes råd saknar någon som tar hand om mig på
fyllan saknar våra filmkvällar saknar oss två tilsammans och alla små saker som att hon
alltid sa - heeeeej juuuuuuulie när jag kom till skolan och så uppdatera vi varandra om de senaste

Jag hade kunnat offra vad som helst för att få en dag med henne igen. Jag hade
kramat henne och aldrig ALLLDRIG Släppt taget. Det som jag har lärt mig är att
man aldrig ska ta något förgivet som vi alla alltid gör. Jag va 100% säker på att Martina
och jag skulle vara vänner livet ut att hon alltid skulle finnas vid min sida som hon lovat.
Tänkte aldrig i dem banorna att det ens va möjligt för de gör man inte. det jag ångrar
mest är att vi bråkade så mycket. Men nu i efterhand så fattar jag att det är för
man älskar varandra.

Jag hoppas att du har det bra Martina du ska ha det bästa. Jag hoppas att du vakar
över dom du älskar och vet hur älskad du är. Forever young sissy jag älskar dig sinnes!




 

Jag har så fina minnen med dig prinsessa och du är en del av mig nu den finaste delen..

Kommentarer
Postat av: Binna

Awww min lilla JULIAAA :) det var väldigt fint skrivet av dig och jag vet att Martina sitter där uppe i paradiset och ser på dig! Det är väldigt fint att du känner så starkt och att hon var som en syster till dig! MInnen är det du har kvar och håll kvar minnen.. det är dyrbara!!!!



Puss min vackraste Juliaa

2011-05-24 @ 08:32:28
Postat av: Luie

Så fint inlägg! Man blir rörd.. <3

2011-05-24 @ 23:14:32

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0