Only 2 days left

Hej idag så snooozade jag klockan lite för länge och det sjukaste
var att jag drömmde att jag gick upp och fixade mig så när jag vaknade
blev jag lite stressad men jag hann itid ändå.

Imorgon är det fredag
och min sista dag här och mot kvällen ska jag ut och äta med
min äldsta bror och ta några glas på lilla torg.

Lördag: Fest hos oskar. Älskar hans lägenhet på hansas tak, ska bli kul och
träffa alla mates! (:(:

Söndag: Pluggdag. Jag har väldigt mycket att ta igen nu när jag kommer till skolan
wish me luck chuck.


Kommentarer
Postat av: Binna

LÅter som en härlig helg och Du vet att jag vill att du ska klara av allt så fort så möjligt då du kan komma tillbaka till oss här :) vi kommer sakna dig :)

2011-05-19 @ 11:07:04

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0