Skandiaweb

Just nu:
sitter på Skandiaweb med mina vackra brudar ;) haha. Denna veckan är
min sista vecka här. Sorligt faktiskt! kommer kännas skummt att återvända
till skolan efter 3 månader.

Sabrina är min ängel. Den tjejen har ett hjärta
av guld. Kan hon hjälpa en så gör hon det. Rolig är hon med. Om jag ska beskriva
henne med ett ord så blir det ordet "sällsynt" sällan du hittar en person med alla
dessa egenskaperna. 

Och Sötis-Tisch. Tjejen med alla roliga kommentarer. Ibalnd undrar jag om hon googlar sina
skämt..

Sen kommer jag också sakna dom Limegröna pärmarna.
btw nästa gång tycker jag vi ska köpa in oranga, fina!

Nu kommer snart maten i'm starving..


Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0