The day begin

I natt drömmde jag om Martina. En dröm där jag fick träffa henne!
och jag vaknade av att min tavla ramlade ner. Det var som ett tecken.
ett tecken på att hon besökte mig. Det första jag gjorde var att tända lampan
och då möttes jag av oss. Oss två på bild! Jag saknar henne så mycket.
Forever young sissy

Idag ska jag hämta ut min mössa som har kommit. Och med den turen jag ligger
inne med så är den antingen för stor eller för liten, trust me! Senare ska jag ta en
promenad med Linus om jag har energi och tid...


Den dagen hon gick bort blev jag idiot och skrev allt jag ville hon skulle veta på ängeln.


Kommentarer
Postat av: Annette

jag besökte henne, uppdatera henne med det senaste skvaller, jätte fint var det. hon är med oss alltid julis<3

2011-05-13 @ 21:22:57
Postat av: Terjelilly

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-08-19 @ 08:29:49
URL: http://terjelilly.blogyears.com

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0