Till mamma

Ni har väl inte glömt att det är morsdag idag? så uppvakta nu din mami. Min mamma
jobbar till senare ikväll så blir inte precis något firande. Var och letade efter en klänning
på H&M som jag ville ge till henne men kan ni gissa? såklart va den slut för att jag ville
ha den. Så köpte bara lite godis och så ska jag kolla imorgon på andra H&M

Fast våra personligheter krockar så är du som superwoman för mig. Jag beundrar dig
för allt du gått igenom och jag är glad att vi har det bra efter allt som hänt. att vi kom
ifrån helvetet. Du klarade inte det jag klarade inte det utan vi gjorde det tilsammans.
Har varit mycket bråk på senaste men det kan vi skylla på stressen. Jag älskar dig Mama.





Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0