autom

Hej!
sitter nu på jobbet. Binnie boss är tillbaka så min kalender är inte lika full längre. Vi
har mycket och göra och det är lite stressigt i bland. Känns jävlligt bra att ha min älskling tillbaka.

Hösten börjar komma och det är rätt kyligt ute. Allt var mycket mysigare när det var sol ute
och man blev på bättre humör när det är ljust ute. Och regnet börjar bli lite too much och
jag blir idiot.




sommar- 11 vad ska man säga? jag besökte inte stranden en ända gång och fick inte inviga mina
sommarkläder.


Kommentarer
Postat av: Binna

Nästa sommar kommer du njuta av sommaren en hel del!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är tillbaka fast jag kanske inte är 100 % klar i huvet!!!

Men du är min älskling!!!!!!!!!!

2011-09-20 @ 15:45:36

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0