I'm fucking furious

Jag är så jävla korkad.
Jag gick istan idag med mig själv för att shoppa lite. Dock hittade jag inte så mycket kläder men så är dt alltid när man har pengar då ska det bara finnas fula saker. Jag köpte 4 paket extensions lockigt och rakt.

vet ni?
Jag provar kläder och yrar runt i affärerna och det känns som jag fattas något men jag kollar vidare. När jag skulle kolla vilkaét nummer det var på extensionen så fattades påsen. Panik!! gick fort som fan och folk som inte flytta sig gick jag rakt in i. Jag brydde mig inte Jag hade besökt Mac och Makeup store också så min "lön" var i den jävla påsen. Nej inget lyckligt slut, den fanns ingenstans och jag blev 3500kr fattigare på 1 timme. Gud denna fredagen kunde inte varit bättre. Jag har sån tur och är så lyckligt lottad. Ironi?

Nu ska jag sova bort denna ilskan.
xox Night sleep tight


Kommentarer

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0