Inköp september

När jag började jobba så lovade jag mig själv att lägga undan pengar för jag skulle spara till ett körkort och insatts till en bostadsrätt men det är lättare sagt än gjort mina vänner! Shopping är liv. Jag shoppar när jag är rastlös,glad och nere då mår plötsligt mycket bättre. Shopoholic? nixx. Innan shoppade jag tom för pengar jag inte hade och där gick jag över gränsen.

Men denna månaden måste jag faktiskt köpa detta fast skorna får nog vänta sen ska jag inte shoppa mer, eller försöka..


pälsväst, väska & halsband är från Monroe, stövlar louis vuitton, tröja Ralph Lauren, jeans acne, linne & skinnjacka Top shop. To die for!


Kommentarer
Postat av: Lina

du har alltid något nytt när man träffar dig, men du har fin stil, byta gaderob? Tagga ner med shoppingen julie å häng med mig ist. ringer ikv pussss

2011-09-22 @ 13:21:29

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0