Kill cancer

klockan har slått tio och min mamma befinner sig på sjukhuset för att operera in en slang där cellgiften ska gå igenom. Jag önskar henne all lycka.

Min mamma har ju fått cancer igen och denna gången har det satt sig på lungor och lever. Beskedet fick vi den 26:e augusti på hennes födelsedag. Fattar ni vilken present? helt sinnes. Med handen på hjärtat är jag skit rädd men jag försöker övertyga mig själv om att hon är i goda händer och att läkarvården i Sverie är bra.

Jag och mamma är väldigt tighta. Det har alltid bara varit vi två. Och vi kan skratta och gråta tilsammans. Det som gör mest ont är att hon redan haft så mycket motgångar. Och saker hade precis börjat lägga sig så händer detta. Va fan då för? Mina mamma är som superwoman till mig och jag tror stenhårt på att hon klrara detta. Fortsätt skratta och lee mamma, det gör mig lycklig!

Kommer ni ihåg Emil i lönneberga och han fula Alfred? jag och mamma har snott deras replik ända sen jag var mini Julie. "Du & jag mamma du & Jag". Jag vet att du gör allt för mig och jag uppskattar det verkligen även om jag är dålig på att visa det. Glöm inte att jag älskar dig till månen och tillbaka och att jag alltid finns med dig. ALLTID!

<3

Puss din Julie


Kommentarer
Postat av: eddie

love you farmor <3

2011-09-20 @ 15:31:00
Postat av: Helén

Underbart skrivit Julia, klart att alla vår älskade Britt-Marie ska klara denna kampen mot cancern. Vi får alla stötta henne och varandra i den svåra kampen. Kram på dig fina Julia

2011-09-20 @ 18:17:31

Ge mig ett tecken:

Namn:
minnas?br />
E-postadress: (Bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0